Ідеомоторне тренування акробатів при навчанні базовим елементам на етапі попередньої базової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максимова Юлія
dc.contributor.author Максимов Станіслав
dc.contributor.author Юрченко Юлія
dc.date.accessioned 2020-02-17T15:00:52Z
dc.date.available 2020-02-17T15:00:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2467
dc.description Максимова Юлія Ідеомоторне тренування акробатів при навчанні базовим елементам на етапі попередньої базової підготовки / Юлія Максимова, Станіслав Максимов, Юлія Юрченко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 2. - С. 22-28. uk_UA
dc.description.abstract З огляду на складність кваліфікаційної програми в спортивних видах гімнастики необхідно з раннього віку прищеплювати спортсменам усвідомленість своїх дій з вивчення початкових базових елементів. Як показали дослідження багатьох учених, із цим завданням успішно справляється ідеомоторне тренування. Отже, процес навчання з його використанням буде більш актуальним та ефективним. Групою авторів розроблено програму навчання базової акробатичної вправи «фляк», що виконувалася за «опорними точками» на основі ідеомоторного тренування та складалась з трьох етапів. Мета. Формування у акробатів рухового уявлення про акробатичну вправу «фляк». Методи. Педагогічне тестування, пульсометрія, бесіда, опитування, методи математичної статистики. Результати. У дослідженні брали участь 24 акробати 8–9 років, які знаходились на етапі попередньої базової підготовки. Для проведення експерименту було створено експериментальну і контрольну групи (по 12 осіб у кожній). Спортсмени як експериментальної, так і контрольної груп мали однаковий рівень фізичної підготовленості. У результаті впровадження даної програми в практику тренувального процесу акробатів було показано, що діти контрольної групи допускали достовірно більшу кількість помилок (р ≤ 0,05), усунення яких багато в чому залежить від уміння зосередити увагу на основних моментах руху. У акробатів експериментальної групи було виявлено, що надійність виконання вправи вища (4,167 успішних спроб), ніж у контрольній групі (3,833 успішних спроб). Результати пульсометрії показали достовірне зниження (р ≤ 0,05) ЧСС акробатів експериментальної групи порівняно з контрольною під час виконання даної вправи в змагальних умовах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject ідеомоторне тренування uk_UA
dc.subject психорегуляція uk_UA
dc.subject акробати uk_UA
dc.subject сенсорні системи uk_UA
dc.subject навчання акробатичних вправ uk_UA
dc.subject рухові уявлення uk_UA
dc.subject чуттєві уявлення uk_UA
dc.subject вузлові елементи uk_UA
dc.title Ідеомоторне тренування акробатів при навчанні базовим елементам на етапі попередньої базової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу