Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долженко Л. П.
dc.contributor.author Перегінець М. М.
dc.date.accessioned 2019-11-05T11:07:57Z
dc.date.available 2019-11-05T11:07:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Долженко, Л. П. Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання / Л. П. Долженко, М. М. Перегінець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 5(87). – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 35-40. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1816
dc.description Долженко, Л. П. Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання / Л. П. Долженко, М. М. Перегінець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 5(87). – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 35-40. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). uk_UA
dc.description.abstract В статті розглянуто перерозподіл навчального навантаження школярів старших класів в закладах середньої освіти з різними умовами організації процесу навчанням м. Івано-Франківська. В залежності від цих умов був визначений та проаналізований стан фізичного здоров’я юнаків та дівчат. Та встановлено, що у всіх спеціалізованих навчальних закладах навантаження становить 38 годин на тиждень разом з уроком фізичної культури. Учні Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей сільської місцевості навчаються 6 днів на тиждень разом з уроком фізичної культури. Інші навчальні заклади функціонують за п’яти денним робочим тижнем. Більшість школярів десятих одинадцятих класів як хлопці, так і дівчата мають низький та нижче середнього рівні фізичного здоров’я: в десятому класі – 70,4%, в одинадцятому класі – 88,6 % юнаків та 73,6% і 58,9% дівчат відповідно. А у незначного відсотка дівчат – 2,2% одинадцятого класу був виявлений рівень вище середнього. Низький рівень фізичного здоров’я граничить з розвитком патологічних відхилень в стані здоров’я школярів. Найбільша кількість юнаків та дівчат з низьким та нижче середнього рівнями фізичного здоров’я навчається в ЗОШ No25 – 87,5 % та 81,3% відповідно. Ситуація, що складається досить критична і потребує негайного вирішення, бо подальше зволікання призводитиме до розвитку ряду хвороб. Можна зазначити, що інтенсифікація навчального процесу, велике розумове навантаження на основних і спеціальних предметах в навчальних закладах не може бути компенсовано такою малою кількістю годин (2 години на тиждень), яка приділяється на рухову активність. Тому процес фізичного виховання потребує вдосконалення не тільки на урочних формах занять, враховуючи мотиви та інтереси сучасної молоді, а й позаурочних формах, залучаючи школярів до регулярних занять фізичними вправами, до проведення активного дозвілля, до здорового способу життя uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject старший шкільний вік uk_UA
dc.subject фізичне здоров'я uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.subject навчальне навантаження uk_UA
dc.title Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу