Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жукова Г.
dc.date.accessioned 2019-10-24T07:36:33Z
dc.date.available 2019-10-24T07:36:33Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.citation Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1751
dc.description Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. uk_UA
dc.description.abstract Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фундаментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітній дискурс : збірник наукових праць uk_UA
dc.subject позаакадемічна освіта uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject освітня діяльність uk_UA
dc.title Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу