Альтернативна освіта як предмет філософсько-освітнього дискурсу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жукова Г.
dc.date.accessioned 2019-10-24T07:34:20Z
dc.date.available 2019-10-24T07:34:20Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.citation Жукова, Г. В. Альтернативна освіта як предмет філософсько-освітнього дискурсу / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 12(4). – К., 2019. – С. 45-55. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1750
dc.description Жукова, Г. В. Альтернативна освіта як предмет філософсько-освітнього дискурсу / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 12(4). – К., 2019. – С. 45-55. uk_UA
dc.description.abstract Запити навчатися протягом життя стають дедалі актуальнішими і змальовують не тільки потребу в освіті, а й стабільність країни, бо освіта є магістральною складовою суспільної, фахової та соціальної галузей. Незаперечність означення позаакадемічної освіти як незвичайного явища сучасного освітнього світу веде до задоволення актуальних запитів громадян. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітній дискурс : збірник наукових праць uk_UA
dc.subject позаакадемічна освіта uk_UA
dc.subject альтернативна освіта uk_UA
dc.subject академічний заклад освіти uk_UA
dc.subject феномен uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Альтернативна освіта як предмет філософсько-освітнього дискурсу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу