Перегляд Кафедра Української та іноземної мов за датою

Перегляд Кафедра Української та іноземної мов за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Назаренко Н. Г.; Глущенко Л. В. (Олімпійська література, 1999)
    Посібник має на меті допомогти студентам здобути необхідні теоретичні знання з української мови, оволодіти практичними мовними навичками. Ілюстративно-текстовий матеріал насичений спортивною лексикою і термінологією. ...
  • Вятчаніна C. B. (Мова і культура.Наукове видання, 2011)
    В статті розглядаються дослідження видатних просвітників, проблеми захисту, збереження і відродження болгарської мови у період турецької навали в Болгарії та у болгар-переселенців поза межами історичної батьківщини
  • Субботіна, Т. Б.; Субботіна Т. Б. (НУФВСУ, 2012)
    Навчальний посібник підготовлено на базі оригінальних текстів з біатлону і призначається для читання на заключному етапі вивчення англійської мови. Зміст текстів та вправи поглиблюють знання студентів з обраного ними фаху. ...
  • Субботіна Т. Б.; Вятчаніна С. В.; Рожкова Т. А. (НУФВСУ, 2012)
    Навчальний посібник підготовлено на базі аутентичних текстів зі спортивних танців. Теоретичний та практичний матеріал закріплюється системою вправ. Матеріали посібника спрямовані на формування у студентів мовленнєвих ...
  • Бардіна Л. М.; Юнак В. Г. (Мова і культура, 2013)
    У роботі розглядаються питання адаптації іноземних студентів до вищої школи в умовах іншомовного соціокультурного середовища, аналізується психологічний зміст проблеми.
  • Лук’янець Т. Г. (НУФВСУ, 2013)
    Методичні вказівки створено на базі аутентичних текстів англійською мовою із важкої атлетики. Розроблена система вправ на оволодіння мовним матеріалом зі спеціальності. Матеріали методичних вказівок спрямовані на розвиток ...
  • Вятчаніна С. В. (Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 2013)
  • Литвиненко С. Г.; Шматюк А. І. (НУФВСУ, 2015)
    Методичні вказівки з англійської мови підготовлено на базі оригінальних текстів з волейболу і призначається для читання на заключному етапі вивчення англійської мови. Зміст текстів та вправи поглиблюють знання студентів з ...
  • Вятчаніна, С. В. (Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 2015)
    Стаття присвячена проблемі формування міжкультурної комунікації і адаптації студентів-іноземців у мультинаціональних групах підготовчого відділення вищого навчального закладу в процесі навчання української мови. Узагальнено ...
  • Бабушко С. Р. (КП «ЗВПП», 2016)
    Навчальний посібник націлено на навчання іншомовній комунікації англійською мовою у сфері туристичної галузі. Посібник призначено для студентів спеціальності 242 «Туризм», які мають намір розвинути мовні навички практичного ...
  • Кудря М. М.; Доценко Л. З.; Хоружева Л. Е.; Шепелюк В. Л. (НУФВСУ, 2016)
    Методичні вказівки призначені для здобувачів освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності «Фізична культура і спорт», головною метою є навчання англійської мови на підставі лінгвокраїнознавчих матеріалів, тому головним ...
  • Кудря М. М.; Доценко Л. З.; Хоружева Л. Е.; Шепелюк В. Л. (НУФВСУ, 2016)
    Цей навчальний посібник рекомендується для використання в програмі підготовки фахівців з фізичної реабілітації у межах професійно-орієнтованого навчання англійської мови у Національному університеті фізичного виховання і ...
  • Доценко Л. З.; Хоружева Л. Е.; Шепелюк В. Л. (НУФВСУ, 2017)
    Навчальний посібник рекомендується для використання у програмі підготовки студентів з фаху «Теорія та методика організації фізичної культури та масового спорту» для професійно-зорієнтованого навчання англійській мові – ...
  • Бабушко С. Р. (КП «ЗВПП», 2017)
    Навчальний посібник є четвертою частиною практичного курсу з англійської мови професійного спрямування у Національному університеті фізичного виховання і спорту України. Посібник націлено на навчання професійно-орієнтованій ...
  • Кудря М. М.; Доценко Л. З.; Хоружева Л. Е.; Шепелюк В. Л. (НУФВСУ, 2017)
    Навчальний посібник рекомендується для використання у програмі підготовки студентів з фаху «Теорія та методика організації фізичної культури та масового спорту» для професійно-зорієнтованого навчання англійській мові – ...
  • Вятчаніна, С.В. (Теоретичні питання культури, освіти та виховання .Збірник наукових праць, 2017)
    Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових праць, присвячених проблемі адаптації іноземних студентів до навчання на підготовчому факультеті (відділенні) у ВНЗ України. На основі аналізу наукової літератури і ...
  • Бардіна, Л. М.; Шепелюк, Л. М. (СПД "Охотнік", 2017-03-24)
    Розглядається послідовність навчання видам письмових робіт, які визначають знання й уміння, необхідні для формування й активізації у навчальному процесі.
  • Бардіна, Л. М; Шепелюк, В. Л. (Київський національний лінгвістичний університет, 2017-06)
    Виділено типи структурних схем навчально-наукових діалогів, які сприяють розвитку навичок непідготовленої мови із правильною мовною й етикетною поведінкою.
  • Шестопалова І.; Потапенко К. (Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка: соціальна робота, 2018)
    Присвячено проблемі соціалізації особистості в процесі вивчення іноземної мови, яка є частиною полікультурної освіти і розглядається як важливий інструмент соціалізації, адаптації особистості в умовах полікультурного суспільства.
  • Лук’янець Т. Г. (НУФВСУ, 2018)
    Методичні вказівки створено на базі аутентичних текстів англійською мовою на щоденну та спортивну тематику. Розроблена система вправ на оволодіння мовним матеріалом зі спеціальності. Матеріали посібника спрямовані на ...