Перегляд по темі "туристичний бренд"

Перегляд по темі "туристичний бренд"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Babushko, S; Opanasiuk, N; Rekun, N; Halytska, M (2021-12)
    У статті визначено поняття «film-induced tourism» та окремі його види. Розглянуто механізми впливу кіно- і теле- медійної продукції на створення туристичної дестинації та її бренду. Досліджено світовий досвід впливу медіа ...
  • Охріменко А. Г.; Опанасюк Н. А. (Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції, 2020-02-20)
    Досліджено концепт формування туристичного бренду в контексті національного брендингу. Визначено, що сформованість національного бренду слугує засобом підвищення туристичного інтересу до України та передумовою зростання ...