Перегляд по темі "позаакадемічна освіта"

Перегляд по темі "позаакадемічна освіта"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Жукова Галина; Zhukova Galina (Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020)
    У статті розглядається позаакадемічна освіта як напрям розвитку соціокультурного досвіду, який відбувається поза педагогічно організованим процесом. Свобода пізнавальної діяльності людини, розширення кола її захоплень, ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-05)
    Запити навчатися протягом життя стають дедалі актуальнішими і змальовують не тільки потребу в освіті, а й стабільність країни, бо освіта є магістральною складовою суспільної, фахової та соціальної галузей. Незаперечність ...
  • Жукова Галина; Булгакова Тетяна (Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2020)
    Світовий досвід практик позаакадемічної освіти дозволяє говорити про її високий потенціал у вирішенні суперечності між демократичною нормою свободи особистості і складності її реалізації в академічному освітньому секторі ...
  • Жукова Г. В. (Освітній дискурс, 2020)
    Загострення проблеми невідповідності академічної системи освіти новим потребам суспільства і людини, недостатність існуючих структур освіти спряли появі іншого підходу до організації освітньої діяльності – позаакадемічної. ...
  • Жукова Г. В. (Гілея : науковий вісник, 2018-10)
    В умовах зростаючого значення освіти в розвитку економіки, суспільства і окремої людини різко збільшується увага дослідників до даної сфери. У той же час необхідно відзначити відсутність сталої термінології, що стосується ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2018-12)
    Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, ...
  • Жукова Г. В. (Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності, 2020)
    Світовий досвід практик позаакадемічної освіти дозволяє говорити про її високий потенціал у вирішенні суперечності між демократичною нормою свободи особистості і складності її реалізації в академічному освітньому секторі ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-08)
    Основним завданням академічної освіти є підготовка фахівців, створення і розвиток відповідного професійного напряму науки, розвиток теорії і практики навчання. Відповідно, сучасні тенденції філософії та педагогіки, академічна ...