Перегляд по темі "олімпізм"

Перегляд по темі "олімпізм"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Сучасні Олімпійські Ігри відродилися за нових історичних умов, проте засновані на ідеалах Ігор Стародавньої Греції, вони зробили олімпійський спорт феноменом громадського життя всієї світової спільноти, а прогрес людства ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 1. Олімпійські цінності. Уявлення про олімпійські цінності, їх значення у формуванні активного суб'єкта суспільного життя, керування ними не тільки у спорті, а й у повсякденному житті.
  • Кроль І. М. (2019)
    Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність ...
  • Кроль І. М. (Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2018)
    Дисертація присвячена питанням обґрунтування, розробки і дослідження ефективності використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів ...
  • Радченко Л. А.; Єрмолова В. М.; Кроль И. Н. (Спорт. Олимпизм. Здоровье : материалы Международного научного конгресса, 2022)
    Дослідження питання вивчення культурно-освітньої складової сучасного олімпійського руху дозволяють виокремити дві групи публікацій: до першої належать роботи, присвячені соціально-філософським проблемам фізичної культури ...
  • Bulatova M.; Platonov V. (Наука в олімпійському спорті, 2019)
    Вивчення Олімпійських ігор та олімпійського руху як сукупності явищ і процесів історичного, соціально-економічного, політичного, освітнього, виховного і чисто спортивного характеру в їх органічному взаємозв’язку, з урахуванням ...
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М. (НОК України, 2020)
    Інтеграція культурної спадщини олімпійського руху в процес викладання предмета «Фізична культура» дозволить школярам більш повно і глибоко опанувати навчальний матеріал, а твори різних видів мистецтва – відчути і зрозуміти ...
  • Єрмолова Валентина; Кроль Ірина (Наука в олимпийском спорте, 2019-03-20)
    У статті доведено ефективність інтеграції творів мистецтва, причетних за своїм смисловим змістом до культурної спадщини олімпійського руху, в процесі викладання предметів гуманітарного і художньо-естетичного циклів, що ...
  • Толкунова И. (Фізичне виховання в контексті сучасної освіти : матеріали VI регіональної науково-методичної конференції, 2014)
    Психологическую составляющую в понимании и обеспечении здоровья спортсмена сегодня трудно переоценить, т. к. здоровье как научная проблема охватывает комплекс медико-биологических, социальных, физкультурно-оздоровительных, ...
  • Матвєєв С. Ф.; Когут І. О.; Гончаренко Є. В. (Вісник Запорізького національного університету, 2010)
    Однією з найважливіших рис нашого часу є розвиток руху, який залучає громадян до участі в зміні всіх сторін життя на краще, формування нових відносин у суспільстві, що в цілому сприятиме вирішенню багатьох проблем ...
  • Ібрагімов Михайло (Філософські обрії, 2014)
    У статті розглядається проблема імплементації філософії олімпізму як структурного компоненту філософії спорту в контекст філософсько-культурного повороту (Б. Вальденфельс) у визначені психосоматичної сутності людини ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2015)
    Беручи до уваги такий критерій як присутність компонентів філософії та ідеології олімпізму в більшості з цих ігор, а також те, що деякі з них перебувають під патронатом МОК, можна виділити п’ять груп міжнародних спортивних ...
  • Матвєєв Сергій; Щербашин Яків (2008)
    Розглянуто в історичному аспекті витоки зародження олімпійської освіти. Узагальнено вітчизняний і закордонний досвід використання олімпійських ідей у виховному процесі дітей і молоді. Визначено шляхи удосконалення процесу ...