Перегляд по темі "неформальна освіта"

Перегляд по темі "неформальна освіта"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Babushko, S.; Solovei, M.; Solovei, L. (2021)
    Community education, as a component of continuing and non-formal education, has a strong educational potential. The article analyzes the best world practices in community education, presented on the website of the UNESCO ...
  • Babushko S.; Solovei L. (2019)
    Визнання результатів неформальної та інформальної освіти набуває все більшої популярності як засіб, за допомогою якого все більше людей можуть збільшити свій особистісний потенціал та влаштуватися на роботу, бути включеним ...
  • Babushko Svitlana; Solovei Liudmyla (EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE, 2019)
    Неформальна освіта дорослих стрімко розвивається у різних проявах. У статті розглянуто численні її організаційні форми в Україні, де неформальну освіту офіційно було визнано лише у 2017 р. у Законі України «Про освіту». ...
  • Бабушко, С.; Соловей, М.; Соловей, Л. (Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 2022)
    Освіта, у тому числі освіта дорослих, є ключовим чинником досягнення гендерної рівності. Гендерне рівноправ’я в освіті дорослих означає рівні можливості доступу до освіти, рівні права у всіх освітніх системах та рівні ...
  • Бабушко С. Р.; Соловей Л. С. (Мультидисциплінарні академічні дослідження і глобальні інновації: гуманітарні та соціальні науки, 2018)
    У статті розкрито освітні можливості у системі неформальної освіти дорослих, що сприяють установленню міжкультурного діалогу; проаналізовано, що зроблено в Європі для розвитку міжкультурного діалогу; розглянуто сутність ...
  • Жукова Г. В. (Гілея : науковий вісник, 2018-10)
    В умовах зростаючого значення освіти в розвитку економіки, суспільства і окремої людини різко збільшується увага дослідників до даної сфери. У той же час необхідно відзначити відсутність сталої термінології, що стосується ...
  • Кузніцина А. О. (2021)
    Мета дослідження – формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу шляхом розробки, теоретичного обґрунтування та впровадження програми заходів з неформальної освіти. Завдання ...
  • Бабушко С. Р. (Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: зб. наук. статей, 2018)
    У статті проаналізовано досвід європейських країн з валідації результатів неформальної освіти дорослих; визначено доцільність використання саме європейського терміну "ВНФІО" для підтвердження результатів такої освіти; ...