Перегляд по Автору "Радченко Л. О."

Перегляд по Автору "Радченко Л. О."

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М; Радченко Л. О.; Борисенко В. С.; Рудковська В. С.; Лопатенко Г. О.; Щербашин Я. С. (Національний олімпійський комітет України, 2014)
    У посібнику розкрито особливості підготовки і проведення II Юнацьких Олімпійських ігор. Посібник знайомить із символами, церемоніями та організацією ігор, видами спорту, що увійшли до олімпійської програми; календарем ...
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М.; Радченко Л. О. (НОК України, 2023)
    У навчальному посібнику розкрито особливості підготовки і проведення ІV Юнацьких Олімпійських зимових ігор 2024 року Канвондо, Республіка Корея. Посібник знайомить із символами, церемонією та організацією Ігор; видами ...
  • Радченко Л. О. (Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    Аналіз спеціальної літератури дозволяє зазначити, що сьогодні існує значна кількість робіт,присвячених питанням модернізації системи вищої освіти, формам та методам педагогічної діяльності в рамках системи олімпійської ...
  • Радченко Л. О.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М. (Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: науково-практична інтернет-конференція, 2022)
    В останні роки в рамках олімпійського руху все більше уваги приділяється педагогічній діяльності, метою якої є залучення дітей і молоді до гуманістичних ідеалів і цінностей олімпізму, до його культурноосвітнього потенціалу. ...
  • Радченко Л. О.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М. (Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова, 2023)
    В статті запропоновано та обґрунтовано модель культурно-освітньої спадщини давньогрецьких Олімпійських ігор (Модель), що включає наступні елементи: суб’єктів та об’єкти культурно-освітньої спадщини Ігор; механізми та форми ...
  • Булатова М. М.; Дутчак М. В.; Єрмолова В. М; Мічуда Ю. П.; Радченко Л. О. (2011)
    Свій 20-річний ювілей Олімпійська академія України зустрічає як добре відомий і визначний не тільки в Україні, а й у світі, науково-просвітницький центр. Пріоритетним завданням діяльності Академії є гармонійне поєднання ...
  • Булатова М. М.; Матвєєв С. Ф.; Бойко В. Ф.; Сахновський К. П.; Шинкарук О. А.; Медведєва І. М.; Драгунов Л. О.; Борисова О. В.; Голод Д. І.; Радченко Л. О.; Томашевський В. В. (2002)
    В методичних рекомендаціях коротко викладено концепцію олімпійського виховання та освіти молоді, історію створення та основні напрямки діяльності Міжнародної олімпійської академії, Олімпійського музею, Центру олімпійської ...
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М.; Радченко Л. О.; Кроль І. М.; Єгупов М. В. (НУФВСУ, 2024)
    Історія олімпійського руху багата на яскраві події та видатні спортивні досягнення. Навчальний посібник «Олімпійський спорт у таблицях» спрямований на підвищення якості засвоєння студентами дисципліни «Олімпійський спорт». ...
  • Радченко Л. О. (НУФВСУ, 2021)
    З метою сприяння реалізації політики гуманітарного розвитку вітчизняного суспільства у процесі вивчення культурно-освітньої спадщини олімпійського руху, долучення української спільноти до ідеалів і цінностей олімпійського ...
  • Матвєєв С. Ф.; Бріскін Ю. А.; Когут І. О.; Данько Г. В.; Борисова. О.В.; Кропивницька.Т. А.; Радченко Л. О.; Щербашин Я. С.; Гончаренко Є. В.; Павлюк І. С. (2011)
    У навчальному посібнику подано інформацію з історії виникнення спорту інвалідів, формування програм, організації і проведення Паралімпійських, Дефлімпійських ігор та ігор Спеціальних Олімпіад; соціально-політичних та ...