Перегляд по Автору "Жукова Г."

Перегляд по Автору "Жукова Г."

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Horokhov S.; Zhukоva G.; Горохов С.; Жукова Г. (Philosophy and Cosmology : The Academic Journal, 2018-10)
    Three modern cosmological models are considered in the article: the Standard Cosmological Model, the theory “Evolving Matter” and the Mental Universe, which, according to the authors, clearly demonstrate the change of the ...
  • Жукова Г. (Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019-06)
    In the article the necessity of the definition of non-academic education as an unusual phenomenon of the modern educational world is considered. Requests for lifelong learning are becoming more and more relevant and reflect ...
  • Zhukova G.; Bulgakova T.; Жукова Г.; Булгакова Т. (Philosophy and Cosmology : The Academic Journal, 2019-10)
    In the article, the authors reviewed the main functions of the university planetariums and observatories in higher education. When considering higher education in Plato’s tradition, the authors found that in addition to ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-05)
    Запити навчатися протягом життя стають дедалі актуальнішими і змальовують не тільки потребу в освіті, а й стабільність країни, бо освіта є магістральною складовою суспільної, фахової та соціальної галузей. Незаперечність ...
  • Булгакова Т.; Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових пракць, 2021)
    Гендерні стереотипи уплітаються у відносини у суспільстві, відображають гендерні відмінності, закріплюють традиційні гендерні ролі. Поняття гендерного стереотипу означає здатність людини узагальнено оцінювати відносини ...
  • Кивлюк О.; Жукова Г. (Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2019-09)
    Здійснивши аналіз інтернаціоналізації освітнього процесу середньої ланки освіти в Україні та порівнявши результати з аналогічними процесами закордоном, виявлено шляхи інтернаціоналізації шкільної освіти в Україні за рахунок ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2018-12)
    Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-08)
    Основним завданням академічної освіти є підготовка фахівців, створення і розвиток відповідного професійного напряму науки, розвиток теорії і практики навчання. Відповідно, сучасні тенденції філософії та педагогіки, академічна ...