Перегляд по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Радість з’являється від усвідомлення особистих досягнень або у процесі творчості, де вона не є самоціллю, характеризується усвідомленням своєї значущості для інших, почуттям довіри й схваленням з боку інших людей, почуттям ...
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Сучасні Олімпійські Ігри відродилися за нових історичних умов, проте засновані на ідеалах Ігор Стародавньої Греції, вони зробили олімпійський спорт феноменом громадського життя всієї світової спільноти, а прогрес людства ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2016)
    В основу змісту методичного посібника покладено твір П’єра де Кубертена «Ода спорту». Подано практичний матеріал з олімпійської освіти для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 5.Тема уроку - феноменальні фізичні й психічні можливості людини, які розкриваються за допомогою спорту.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 6. Розглядаються основи чесної гри (Fair Play).
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 7. Спорт приносить радість спілкування, пізнання не тільки спортсменам, а й їхнім друзям та вболівальникам.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 1. Олімпійські цінності. Уявлення про олімпійські цінності, їх значення у формуванні активного суб'єкта суспільного життя, керування ними не тільки у спорті, а й у повсякденному житті.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 4. Про поняття справедливості.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 3. Канони краси людського тіла в давніх скульптурах.
  • Лях-Породько Олексій (Фізична культура, спорт та здоров'я нації, 2014)
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в сучасній школі, 2012)
    Всеукраїнський науково-практичний семінар ≪Ефективність і результативність інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів≫. Увазі учасників семінару було запропоновано серію майстер-класів за тематикою ...
  • Булатова М. М. (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Рішення про створення Олімпійської академії України (ОАУ) було прийняте на другій сесії Генеральної асамблеї Національного олімпійського комітету України, яка відбулася у Києві восени 1991 р. Формувалася ОАУ згідно із ...
  • Бубка С. Н.; Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2017)
    У книзі викладено історію створення і розвитку олімпійськоїо світи в Україні. Представлено концепцію, структуру та дидактичне забезпечення системи олімпійської освіти. Висвітлено активну діяльність ентузіастів олімпійського руху.
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М.; Улан А. М.; Кроль І. М. (НОК України, 2019)
    У навчальному посібнику розкрито особливості підготовки і проведения III зимових Юнацьких Олімпійських Ігор 2020 р. в Лозанні. Посібник знайомить із символами, церемоніями та організацією Ігор; видами спорту, що увійшли ...
  • Banit, O.; Babushko, S.; Baranova, L. (Порівняльна професійна педагогіка : науковий журнал, 2021-11)
    The study highlights three types of international students’ adaptation: academic, social and cultural. The most typical challenges in each adaptation are identified and described. Academic challenges include lack of language ...
  • Babushko, S.; Banit, O.; Baranova, L. (New Approaches in Social and Humanistic Sciences : 7th Central & Eastern European LUMEN International Scientific Conference, 2020-06-25)
    A growing number of students go abroad for studies, particularly to Canada. 21% of all Canadian tertiary students are international. They face a number of transitional difficulties. Thus, the question of their adequate ...
  • Когут Ірина; Кропивницька Тетяна; Гончаренко Євген; Маринич Вікторія; Матвєєв Сергій (Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2018)
    У роботі визначено групи передумов виникнення та розвитку адаптивного спорту. Перша група пов’язана з накопиченням знань про позитивний вплив спорту на організм людей. Друга – обумовлена процесами демократичних перетворень ...
  • Kohut Irina; Kropivnitskaya Tatyana; Goncharenko Ievgen; Marynych Viktorya; Matvieiev Sergey (Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2018)
    The groups of conditions for the origin and the development of adaptive sports are defined in the work. The first group is associated with the accumulation of knowledge about the positive impact of sport on the human body. ...
  • Бабушко С. Р. (Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 2016)
    The role of an adult learner has always been in the focus of the researchers while little attention has been paid to people working with adult learners. It has led to the existence of a wide range of terms denoting these ...
  • Krutsevych Tetyana; Marchenko Oksana; Круцевич Т.; Марченко О. (Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2017)
    This article contains reviews of various aspects of gender problems and gender approach in pupils physical education. Revived results let us assert that the essential gender distinction are exist among the own characteristic ...