Перегляд по темі "кіберспорт"

Перегляд по темі "кіберспорт"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Шинкарук Оксана (Спортивна наука та здоров'я людини : наукове електронне періодичне видання, 2024)
    Екосистема в інформаційному просторі відображає взаємодію між різними учасниками та структурами, які впливають на певну область або індустрію. Функція екосистеми кіберспорту у сучасному світі полягає в наданні можливостей ...
  • Гарбуз Філіпп Павлович (2022)
    Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, ...
  • Бондар М. С. (НУФВСУ, 2022)
    Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...
  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...
  • Шинкарук О. (Спортивний вісник Придніпров’я, 2024)
    Кіберспорт як динамічна сфера не тільки формує нові формати розваг та конкуренції, але й породжує низку актуальних проблем, його прискорення розвитку виникло внаслідок швидкого технологічного прогресу та підвищеного інтересу ...
  • Сподаренко Марія Сергіївна (2022)
    Як явище кіберспорт розглядають з різних позицій. У вересні 2020 року кіберспорт визнали на державному рівні видом спорту. Це дозволяє розглядати його як індивідуальний або командний вид спорту, заснований на взаємодії ...
  • Власов В. О. (2023)
    Кіберспорт – це прибуткова індустрія розваг, яка нещодавно почала зацікавлювати науковців. У Чемпіонаті світу з гри League of Legends 2020 середня кількість глядачів за хвилину становила 23,4 мільйона. Ця індустрія виросла ...
  • Шарга Я. В. (2023)
    Останніми роками сфера кіберспорту стрімко розвивається, захоплюючи мільйони глядачів і залучаючи нове покоління конкурентоспроможних гравців. У цьому гострому конкурентному середовищі, де рішення за частки секунди та ...
  • Акішев О. В. (2023)
    Сьогодні досить стрімко розвивається галузь кіберспорту і за більшістю критеріїв він зараз вже може конкурувати з класичними видами спорту, такими як баскетбол, волейбол тощо. Саме сучасний розвиток інформаційних технологій ...
  • Палієнко Дмитро Володимирович (2022)
    В останні роки глобальне явище кіберспорту переживає експоненційне зростання, викликаючи інтерес із боку засобів інформації, спорту та технологічної індустрії. Окрім цього сфера кіберспорту має різні унікальні особливості, ...
  • Котул Дар’я Валеріївна (2022)
    В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі ...
  • Шинкарук Оксана; Анохін Едуард (Молодь та олімпійський рух, 2021-05)
    Визначено характерні особливості кіберспорта як вида спорту та обґрунтовано визначення поняття «кіберспорт». Таким чином, «кіберспорт» - це вид спорту, який представляє собою тренувальну та змагальну діяльність у віртуальному ...
  • Шинкарук Оксана; Анохін Едуард; Юхно Юрій; Сергієнко Костянтин (Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії, 2020-04-08)
    Кіберспорт необхідно розглядати як вид спорту, якому характерні загальні риси системи підготовки та змагальної діяльності, притаманні традиційним видам при наявності особливостей, які пов’язані зі змагальною діяльністю ...
  • Юрченко Олександр; Родіоненко Михайло; Прокопенко Анастасія; Пінчук Валерій (Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії, 2019-04-18)
    Кіберспорт це нове соціальне явище, обумовлене інтенсифікацією впровадження інформаційних технологій у всі сфери життя людини. Стрімкий розвиток кіберспорту спонукає багатьох спортсменів розглядати це як професійний вид ...
  • Ярмоленко Максим; Шинкарук Оксана; Ординський Володимир (Спортивна наука та здоров'я людини: наукове електронне періодичне видання, 2024)
    Тренер в професійному геймінгу відіграє головну роль у питанні підготовки своєї команди. Його професійна діяльність висуває досить серйозні вимоги, включаючи наявність широкого спектру навичок та знань. Існує необхідність ...
  • Чирков М. В. (2023)
    Останнім часом спостерігається надзвичайно швидкий розвиток індустрії кіберспорту. Під кіберспортом варто розуміти не просто популярні види кіберспортивних дисциплін та жанрів, такі як CS:GO / Counter- Strike: Global ...
  • Єфремов Семен Сергійович (2022)
    З поширенням Інтернету та активним впровадженням його в побут сучасної людини швидкими темпами по всьому світу почала розвиватися ігрова індустрія, пропонуючи користувачам новий спосіб проведення вільного, а з недавніх пір ...