Перегляд по темі "олімпійська освіта"

Перегляд по темі "олімпійська освіта"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Радченко Л. А.; Єрмолова В. М.; Кроль І. М. (Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції, 2022)
    Сучасному українському суспільству як ніколи потрібні справжні патріоти. Патріотична єдність країни – найважливіший принцип, що забезпечує життєздатність України у сучасних умовах. Осмислення джерел цієї єдності, активна ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в школі, 2009)
    Національним олімпійським комітетом та Оліімпійською академією України запроваджено ініційовані освітньо-виховні заходи з олімпійської тематики в навчальних закладах країни. Один із таких заходів відбувся у гімназії ...
  • Булатова М.; Бєлокуров Д.; Кучерявий А. (Наука в олімпійському спорті, 2020)
    У статті викладено екскурс у захоплюючу історію однієї з найяскравіших сторінок Олімпійських ігор сучасності – конкурсів мистецтв у галузі архітектури, літератури, музики, живопису та скульптури, що проводилися в програмах ...
  • Кроль Ірина (Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
    Навчально-виховна система школи розглядається як середовище для інтеграції олімпійської освіти в процесі освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти України. Аналізується використання потенціалу культурної ...
  • Кроль Ірина; Мазюк Віктор (Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018)
    У статті розкрито засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес дітей та учнівської молоді в різних країнах світу та Україні. Охарактеризовано форми впровадження олімпійської освіти в Болгарії, Німеччині, ...
  • Кроль І. М. (2019)
    Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність ...
  • Радченко Л. (Спортивний вісник Придніпров'я, 2016)
    Сучасний олімпійський рух не оминули увагою науковці. Детально вивченими є його динаміка розвитку, педагогічні аспекти, окреслений гуманістичний потенціал, висвітлені актуальні проблеми олімпійського спорту. При цьому ...
  • збірник тез доповідей XII Міжнародної конференції молодих вчених (НУФВСУ, 2019)
    У збірнику представлені тези з актуальних питань: правові, організаційні, соціальні, екологічні та економічні аспекти сучасного спорту, олімпійська освіта: соціально-філософські, історичні, психологічні та педагогічні ...
  • збірник тез доповідей XV Міжнародної конференції молодих вчених (НУФВСУ, 2022-09-16)
    У збірнику представлені тези з актуальних питань: правові, організаційні, соціальні, екологічні та економічні аспекти сучасного спорту, олімпійська освіта: соціально-філософські, історичні, психологічні та педагогічні ...
  • Bulatova M.; Platonov V. (Наука в олімпійському спорті, 2019)
    Вивчення Олімпійських ігор та олімпійського руху як сукупності явищ і процесів історичного, соціально-економічного, політичного, освітнього, виховного і чисто спортивного характеру в їх органічному взаємозв’язку, з урахуванням ...
  • Кроль Ірина (2018)
    Матеріал, представлений у статті, присвячено аналізу використання потенціалу культурної спадщини олімпійського руху в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти України, перед якими стоїть завдання виховання ...
  • Ермолова В. (Наука в олимпийском спорте, 2013)
    Установлено, что важными условиями внедрения олимпийского образования является участие всего педагогического коллектива в этом процессе; применение форм и методов работы в соответствии с возрастными особенностями школьников; ...
  • Булатова М. М.; Дутчак М. В.; Єрмолова В. М; Мічуда Ю. П.; Радченко Л. О. (2011)
    Свій 20-річний ювілей Олімпійська академія України зустрічає як добре відомий і визначний не тільки в Україні, а й у світі, науково-просвітницький центр. Пріоритетним завданням діяльності Академії є гармонійне поєднання ...
  • Булатова М. М.; Матвєєв С. Ф.; Бойко В. Ф.; Сахновський К. П.; Шинкарук О. А.; Медведєва І. М.; Драгунов Л. О.; Борисова О. В.; Голод Д. І.; Радченко Л. О.; Томашевський В. В. (2002)
    В методичних рекомендаціях коротко викладено концепцію олімпійського виховання та освіти молоді, історію створення та основні напрямки діяльності Міжнародної олімпійської академії, Олімпійського музею, Центру олімпійської ...
  • Щербашин Яків (Актуальні проблеми фізичної культури і спорту, 2014)
    Досліджено теоретико-методичні засади функціонування олімпійської освіти на сучасному етапі, охарактеризовано місце олімпійської освіти в освітньо-виховному процесі підростаючого покоління, узагальнено досвід з впровадження ...
  • Щербашин Яків (Теорія та методика фіз. виховання, 2009)
    Розглянуто в історичному аспекті витоки зародження олімпійскої освіти. Узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід використання олімпійських ідей в процесі виховання дітей і молоді. Визначено шляхи вдосконалення процесу ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2009)
    До збірника увійшли сценарії олімпійських уроків і свят з олімпійської тематики, а також методичні рекомендації щодо їх проведення. Книга допоможе педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів організувати ...
  • Загітова Мирослава Григорівна (НУФВСУ, 2018)
    В Україні, завдяки ефективній співпраці Національного олімпійського комітету та Олімпійської академії України, потужно розвинена та чітко налагоджена система олімпійської освіти. Її основою є регіональні відділення ...
  • Загітова М.; Радченко Л. (НАУКА В ОЛИМПИЙСКОМ СПОРТЕ, 2019)
    Мета. Розробити та апробувати структурно-функціональну модель діяльності регіональних центрів олімпійських досліджень і олімпійської освіти в Україні. Методи. Теоретичний аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, ...
  • Єрмолова Валентина; Кроль Ірина (Наука в олимпийском спорте, 2019-03-20)
    У статті доведено ефективність інтеграції творів мистецтва, причетних за своїм смисловим змістом до культурної спадщини олімпійського руху, в процесі викладання предметів гуманітарного і художньо-естетичного циклів, що ...