результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Вдосконалення швидкісно-силової підготовки юнаків 15–17-ти років на заняттях з футзалу(НУФВСУ, 2024) Мельничук В. В.Футзал набирає популярності в усьому світі, спонукаючи тисячі дітей стати футзалістами та займає особливо важливу роль серед командних видів рухової активності, поширених у шкільному та студентському середовищах. Він користується великою підтримкою серед дітей шкільного віку та підлітків, які прагнуть розвивати та вдосконалювати фізичні та моторні навички. Таким чином, наукові дослідження у цьому виді рухової активності значно зросли за останнє десятиліття для подальшого розуміння характеристик і специфіки впливу занять футзалом на фізичний стан людини. Як правило, футзал вимагає від гравців виконання дій високої інтенсивності швидко і з невеликим простором, що вимагає великих фізичних і фізіологічних зусиль, а також тактичних і технічних навичок. Крім того, під час занять футзалом від юнаків очікують швидкого прийняття рішень і стрімкого виконання наступальних (паси, дриблінг і кидки) і захисних (перехоплення м’ячів) завдань. Враховуючи природу футзалу (наприклад, розмір майданчика, ігрову систему, тривалість змагань), багато змінних впливають на успіх у цьому виді рухової діяльності, тому існує потреба визначити найкращі критерії відбору для визначення найкращих гравців. Одними із найважливіших факторів успіху у будь-якому виді спеціально організованої рухової діяльності – це провідні фізичні якості та рухові навички, необхідні для цього виду діяльності.listelement.badge.dso-typeДокумент, Вплив дистанційного навчання на мотивацію дітей середнього шкільного віку до занять фізичною культурою(НУФВСУ, 2024) Лагайдиш І. І.Сучасна система освіти перебуває у постійному розвитку, реагує на зміни у світі і суспільстві, адаптовується до викликів, пов’язаних із різноманітними явищами і подіями. Таким викликом у світовому масштабі стало введення карантинних обмежень через поширення пандемії COVID-19, у вимірі України – повномасштабна війна з 2022 року. Відповідно освітні заклади задля збереження безпеки учасників освітнього процесу змушені переходити на дистанційну форму навчання, що вимагає від педагогів і учнів адаптації до нових умов, опанування інформаційно-комунікаційними технологіями, пошук інноваційних підходів до організації освітнього процесу з різних навчальних предметів тощо. Означене потребує значних зусиль з боку учасників освітнього процесу, збільшення психоемоційного навантаження і разом з тим викликає зниження фізичної активності дітей і мотивації до занять фізкультурою. Низка нормативно-правових документів визначає особливості організації фізкультурної освіти в сучасних умовах, нормування, зміст, найбільш доцільні форми і методи навчання, а також специфіку дистанційної форми навчання в закладах освіти. Закон України «Про фізичну культуру і спорт» містить положення про цілеспрямовану державну підтримку розвитку фізкультурної освіти, відповідно до статті 26 «Фізична культура в освітній галузі має забезпечити розвиток фізичного здоров’я учнів та студентів, комплексний підхід до формування розумових і фізичних здібностей особистості, вдосконалення фізичної та психологічної підготовки до активного життя, професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів та форм фізичного виховання і масового спорту, безперервності цього процесу протягом усього життя».

