Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeПублікація,
    Організаційно­методичне забезпечення оздоровчорекреаційної рухової активності кіберспортсменів
    (НУФВСУ, 2025) Бобренко С. М.
    Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт. Дисертаційну роботу присвячено дослідженню та виявленню характерних типових порушень здоров’я кіберспортсменів, враховуючи швидкі темпи розвитку кіберспорту, як виду спорту, в Україні та специфіку їхньої тренувальної й змагальної діяльності. Проаналізовано показники фізичного та емоційного стану кіберспортсменів, розглянуто характеристику режиму рухової активності, якості життя, особливостей фізичної та розумової працездатності, фізичної підготовленості.
  • listelement.badge.dso-typeПублікація,
    Роль спонсорства на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств в Україні
    (НУФВСУ, 2025) Лисенко І.; Ібрагімлі Т.
    Незважаючи на популярність багатьох неолімпійських видів спортивних єдиноборств, пошук спонсора сьогодні вимагає важкої праці та значного обсягу спеціальних знань у галузі маркетингових комунікацій, оскільки, по суті, від підтримки чемпіонатів та участі в житті різних спортсменів спонсори не отримують прямої фінансової вигоди. Проте спонсорство робить бренд пізнаваним, а спортивні перемоги автоматично позиціонують спонсора як дуже успішного учасника ринку. Разом із цим в Україні робота зі спонсорами неолімпійських видів спортивних єдиноборств не ведеться на належному рівні, лише деякі суб’єкти спортивної індустрії проводять комплексні спонсорські програми, спрямовані на більш продуктивну взаємодію зі спонсором. У зв’язку з цим у статті подано критичний аналіз закордонної й вітчизняної літератури з проблем спортивного спонсорства та їх особливостей у розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств, результати власних соціологічних досліджень серед представників цих видів спорту й суб’єктів спортивного спонсорства щодо особливостей здійснення цього виду маркетингової комунікації, розкрито фактори, що негативно впливають на її ефективність, і висвіт лено прогностичні шляхи їх подолання. Мета дослідження – розкрити особливості й механізми спонсорської діяльності на сучасному етапі розвитку неолімпійських видів спортивних єдиноборств, що входять до ск ладу Спортивного комітету України. Методи дослідження: аналіз спеціальних літературних джерел (у тому числі контент-аналіз періодичних видань та інтернет-ресурсів); аналітичний метод; соціологічне опитування (метод анкетування); метод соціально-педагогічного моніторингу; кластерний аналіз; факторний аналіз; методи математичної статистики. Результати. Розкрито сутність поняття «спонсорство», особливості мети, принципи й функції спонсорської діяльності в сучасних неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Систематизовано сучасну класифікацію спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств. Запропоновано сучасні механізми та дієву стратегію здійснення спонсорської діяльності в неолімпійських видах спортивних єдиноборств в У країні.