результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Формування мотивації в учнів старшого шкільного віку до рухової активності(НУФВСУ, 2024) Недоступ Р. В.Важливим недоліком сучасного світу є здоров'я нації і особливо її підростаючого покоління. На 30% зросла кількість захворювань серед молоді. Сьогодні кожен третій першокласник має різні відхилення у здоров'ї; 20-40% мають погану поставу; 50-60% мають схильність до частих хвороб. У сьогоднішніх реаліях, під час війни, ми все частіше зустрічаємося з поняттям «дитячий стрес». В результаті кожна друга дитина стикається зі стресом. Варто додати, що процес фізкультури під час «коронавірусу» та переходу шкіл на дистанційне навчання значно погіршився. На денній формі навчання діти весело рухалися на перервах, а вдома використовували цей час, щоб поласувати смачною їжею або пограти в гаджеті. Такий стан здоров'я населення потребує пошуку шляхів його покращення серед школярів. У зв'язку з інтенсифікацією процесу навчання підвищується психологічне навантаження на нервово-емоційну сферу дітей. Для підтримки високої працездатності організму необхідна щоденна робота м'язів. Важлива роль у формуванні ставлення учнів до фізичної культури належить вчителю. Саме вчитель суттєво формує особистісне ставлення учня до занять фізичними вправами. Для цього вчитель має використовувати у своїй роботі різні методи та прийоми. З їх допомогою можна впливати на свідомість і поведінку учнів. Один із важливих факторів це авторитет.listelement.badge.dso-typeДокумент, Формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів фізичної культури(НУФВСУ, 2024) Мотрук Д. В.На сьогоднішній день за умов реформування вищої освіти в напрямку Європейської інтеграції гостро постає питання щодо формування ціннісних орієнтацій, професійних якостей серед педагогів. Обговорюючи це питання можна з впевненістю стверджувати, що надзвичайно актуальними і потрібними для молодого вчителя є ініціативність, самостійність, мобільність, готовність до систематичного професійного саморозвитку і самовдосконалення, тому абсолютно очевидним є значущість педагогічної майстерності як видової ознаки професіоналізму. Важливим етапом у формування педагогічної майстерності фахівця в галузі фізичної культури і спорту є період підготовки майбутнього вчителя фізичної культури як професіонала своєї справи. Якісно і відповідально сприймаючи процес здобування освіти, він неодмінно починає творчо мислити і підходити до розв’язання педагогічних ситуацій, відкривати і розвивати в собі особистісні якості, які в свій час, в процесі безпосередньої професійної діяльності допоможуть зацікавлювати і вмотивовувати учнів до нового пізнання. Найвищою винагородою для такого вчителя фізичної культури стане учень, для якого фізкультурно-оздоровчі заняття стануть складовою частину його способу життя.

