результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Вплив дистанційного навчання на мотивацію дітей середнього шкільного віку до занять фізичною культурою(НУФВСУ, 2024) Лагайдиш І. І.Сучасна система освіти перебуває у постійному розвитку, реагує на зміни у світі і суспільстві, адаптовується до викликів, пов’язаних із різноманітними явищами і подіями. Таким викликом у світовому масштабі стало введення карантинних обмежень через поширення пандемії COVID-19, у вимірі України – повномасштабна війна з 2022 року. Відповідно освітні заклади задля збереження безпеки учасників освітнього процесу змушені переходити на дистанційну форму навчання, що вимагає від педагогів і учнів адаптації до нових умов, опанування інформаційно-комунікаційними технологіями, пошук інноваційних підходів до організації освітнього процесу з різних навчальних предметів тощо. Означене потребує значних зусиль з боку учасників освітнього процесу, збільшення психоемоційного навантаження і разом з тим викликає зниження фізичної активності дітей і мотивації до занять фізкультурою. Низка нормативно-правових документів визначає особливості організації фізкультурної освіти в сучасних умовах, нормування, зміст, найбільш доцільні форми і методи навчання, а також специфіку дистанційної форми навчання в закладах освіти. Закон України «Про фізичну культуру і спорт» містить положення про цілеспрямовану державну підтримку розвитку фізкультурної освіти, відповідно до статті 26 «Фізична культура в освітній галузі має забезпечити розвиток фізичного здоров’я учнів та студентів, комплексний підхід до формування розумових і фізичних здібностей особистості, вдосконалення фізичної та психологічної підготовки до активного життя, професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів та форм фізичного виховання і масового спорту, безперервності цього процесу протягом усього життя».listelement.badge.dso-typeДокумент, Особливості організації занять футболом зі студентами закладу фахової передвищої освіти(НУФВСУ, 2024) Косила П. В.Футбол давно став популярним видом рухової активності в освітніх закладах. Він дає студентам можливість брати участь у фізичній активності, вдосконалювати свої навички та засвоювати цінні життєві уроки. Футбол об’єднує людей з усіх верств суспільства, долаючи бар’єри та створюючи відчуття спільності. Регулярна участь у футболі допомагає студентам розвивати серцево-судинну витривалість, силу, спритність і координацію. Це також прищеплює здорові звички та заохочує до активного способу життя з раннього віку. По-друге, футбол виховує такі важливі життєві навички, як дисципліна, наполегливість і стійкість. Ці якості виходять за межі футбольного поля та позитивно впливають на їхнє академічне та особисте життя. Крім того, футбол сприяє соціальному та емоційному розвитку. Бути частиною команди розвиває товариськість, комунікабельність і лідерські навички, віндає вихід для самовираження, дозволяючи студентам керувати стресом і зміцнювати впевненість. Проте існує низка проблем щодо організації навчального процесу з футболу. Недостатні навчальні ресурси, дефіцит навчальних ресурсів є загальною проблемою. У багатьох коледжах і університетах розподіл спортивних ресурсів часто недостатній для задоволення потреб у викладанні футболу. Цей дисбаланс ресурсів в основному проявляється у відсутності достатньої кількості приміщень, старому навчальному обладнанні та устарілих методах роботи викладацьких кадрів, що безпосередньо впливає на навчання студентів і вдосконалення їх футбольних навичок і тактики.

