Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Організація ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку засобами інноваційних технологій фізичного виховання
    (НУФВСУ, 2024) Поліщук А. С.
    Організації ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку засобами інноваційних технологій фізичного виховання полягає в кількох ключових аспектах. По-перше, сучасні діти часто проводять багато часу за екранами, що призводить до зниження фізичної активності та погіршення здоров’я. Використання інноваційних технологій у фізичному вихованні може зробити заняття більш цікавими та мотивуючими для дітей, сприяючи їхньому залученню до активного способу життя. По-друге, ігрова діяльність сприяє розвитку важливих соціальних навичок, таких як співпраця, комунікація, лідерство та вміння працювати в команді. Це особливо важливо для дітей молодшого шкільного віку, які тільки починають формувати свої соціальні зв’язки та навички взаємодії з однолітками. По-третє, інноваційні технології дозволяють створювати індивідуалізовані програми фізичного виховання, які враховують особливості кожної дитини, її фізичний стан та рівень підготовки. Це сприяє більш ефективному розвитку фізичних якостей та запобіганню травмам. Крім того, використання таких технологій може допомогти вчителям та тренерам більш точно оцінювати прогрес дітей та коригувати програми відповідно до їхніх потреб. По-четверте, ігрова діяльність за допомогою інноваційних технологій може сприяти розвитку когнітивних навичок, таких як стратегічне мислення, планування та прийняття рішень. Це відбувається через необхідність аналізувати ситуації, приймати швидкі рішення та адаптуватися до змінних умов гри. Нарешті, дослідження в цій сфері є актуальними з точки зору підготовки майбутніх поколінь до життя в сучасному світі, де технології відіграють все більшу роль. Вміння використовувати технології для підтримки здорового способу життя та розвитку фізичних якостей стане важливою навичкою для дітей у майбутньому.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор
    (НУФВСУ, 2024) Пасічна В. В.
    Без перебільшення, питання культури формування здоров’я людини починається ще з внутріутробного періоду. Лікарі рекомендують майбутнім матерям більше знаходитись на свіжому повітрі, активно проводити дозвілля, виконувати спеціальну гімнастику та дихальні практики, слідкувати за режимом та якістю харчування та інше. Із народженням немовляти лікарі-педіатри слідкують та здійснюють контроль за розвитком дитини. Практично з перших тижнів життя пропонується широкий перелік різних методик задля підтримки належного розвитку у новонародженого, оздоровчих систем традиційної та нетрадиційної медицини, котрі мають на меті створення найоптимальніших передумов для фізичного, психічного, розумового розвитку дитини. Дошкільні заклади освіти, а також період молодшого шкільного віку – офіційні та важливі етапи у становленні здоровя дитини, і фізичні вправи, рухливі ігри та забави – обов’язкові елементи у освітньо-виховному процесі. Проте сьогодні, не дивлячись на те, що на всіх етапах розвитку дитини передбачено оптимізація системи формування і контролю стану здоров’я дітей усіх вікових періодів, спостерігається стійка тенденція розширення переліку захворювань різної нозології. Варто сказати, що значна їхня частка – захворювання, котрі донедавна були наслідком вікових змін, пов’язаними із способом життя, присутності шкідливих звичок та інше. Інсульти, відхилення на порушення функціональності нервової системи, дихальної, травної, імунної систем, опорно-рухового апарату – це те, з чим сьогодні все частіше зустрічаються і повинні працювати медичні працівники, реабілітологи та інші спеціалісти. Відсутність належного обсягу рухової активності для нормального біологічного розвитку дитини – одна із причин виникнення порушень фізичного та ментального здоров’я.