результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeПублікація, Олімпійська освіта як дієвий засіб реалізації базового компоненту дошкільної освіти(Національного університету кораблебудування ім. Адмірала Макарова, 2022) Лимаренко Н. П.; Єрмолова В. М.Державна політика у сфері дошкільної освіти спрямована на пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття, піклується про збереження та зміцнення здоров’я, психологічний і фізичний розвиток дітей. Одним із першочергових та важливих завдань дошкільної освіти є збе-реження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини а також формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду; виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти. Ефективним засобом у вирішенні завдань дошкільної освіти може слугувати олімпійська освіта. В Олімпійській хартії визначено підтримку закладів, які спрямовують свою діяльність на поширення та впровадження олімпійської освіти . Останнім часом олімпійська освіта розширює свої географічні кордони, здобуваючи місце у виховних системах різних країн як інноваційна форма освіти.listelement.badge.dso-typeПублікація, Обізнаність вихованців закладів дошкільної освіти з питань олімпійського спорту та Олімпійських ігор(ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025) Лимаренко Н. П.; Єрмолова В. М.Олімпійський рух важлива частина історії і культури людства. Олімпійська освіта, що розкриває різні аспекти цієї частини, вводить дитину у світ загальнолюдських та олімпійських цінностей й органічно пов'язує їх із цінностями самої дитини. Розглядаючи освітній процес дітей старшого дошкільного віку як простір для інтеграції олімпійської освіти, нами були поставленні завдання визначити адекватні форми і методи цієї інтеграції. Тому нам було необхідно дізнатися про рівень обізнаності вихованців закладів дошкільної освіти з питань олімпійського спорту та Олімпійських ігор.