результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Характеристика мотиваційних пріоритетів у студентів ЗВО до занять з фізичного виховання(НУФВСУ, 2024) Мишута Ю. А.Проблема зміцнення здоров’я та привернення уваги до свого здоров’я, особливо серед студентів, завжди була предметом уваги фахівців, громадськості та держави. Вирішення цієї проблеми в наш час набуло особливої актуальності, оскільки все більше студентів забувають про своє здоров’я. Тому на сьогодні, найгостріше виступає проблема здоров’я, фізичної підготовки та фізичного розвитку студентської молоді. Педагогами і лікарями відзначаються факти відставання і невідповідності показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості і функціональних можливостей значної частини студентів. Науковці здійснюють пошук оптимального підходу до підвищення мотивації до занять фізичною культурою. Досліджено, що лише незначна частина студентів охоплена секційними заняттями, що свідчить про низьку мотивацію. Одним зі шляхів підвищення ефективності діяльності студентів є формування повноцінної мотивації до занять. Мотиваційна сфера студентів, їх ставлення до різних видів діяльності й прояв загальної активності в заняттях в основному визначається як їхніми потребами, так і відповідними цілями.listelement.badge.dso-typeДокумент, Оцінка рівня фізичної підготовленості студентів коледжу Китайської народної республіки(НУФВСУ, 2024) Лі ЦзуньїнСтан здоров’я, фізичний розвиток і фізична підготовленість студентів поки ще не досягли бажаного рівня. У сучасних умовах життя і навчання молоді процес фізичного виховання, повинний бути основаним на законах та документів Китайської народної республіки, які зумовлені соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров’я. Одним з найважливіших компонентів системи управління навчальним процесом фізичного виховання зі студентами коледжу є контроль за рівнем розвитку фізичних якостей. Система контролю та оцінювання досягнень кожного студента має прямий вплив на підвищення зацікавленості предметом. Об’єктивність педагогічної оцінки, чіткість і наукова обґрунтованість її критеріїв може стати ефективним стимулом і спонукати студентів до систематичних самостійних занять фізичними вправами та спортом. У студента, який постійно домагається посильного для себе результату і отримує за це позитивну оцінку, буде підвищуватись інтерес до подальшого фізичного вдосконалення.