результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Засоби і методи розвитку вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей(НУФВСУ, 2025) Хобта, Іван ВікторовичМета дослідження – удосконалення вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей шляхом обґрунтування найбільш ефективні засобів і методів їх розвитку. Завдання дослідження: 1. Вивчити важливість вольової підготовки в легкій атлетиці на основі аналізу даних науково-методичної літератури. 2. Дослідити вольові якості легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. 3. Обґрунтувати найбільш ефективні засоби і методи вдосконалення вольової підготовки легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Об’єкт дослідження – вольова сфера легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Предмет дослідження – засоби, спрямовані на розвиток і вдосконалення вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей.listelement.badge.dso-typeДокумент, Формування естетичної культури учнів середнього шкільного віку у процесі фізичного виховання(НУФВСУ, 2024) Шовгенюк М. І.В потоці суспільного прогресу, постійно змінної економіки, до людей всіх сфер діяльності та спеціальностей, щодня висуваються нові вимоги, створюються умови, які вимагають оптимізації індивідуальних особистісних, професійних якостей. Динамічність і часто зміна життєвих і виробничих умов являється, для багатьох людей, стресовою ситуацією. Не всім вдається, відповідно до складності питання і власного набору психологічних якостей правильно реагувати на нове. Отже, освітнє середовище для школяра, відповідно до темпів соціалізації має домінантне значення у формуванні, і загалом підготовки людини до майбутніх завдань та життєвих випробувань. В основі всього розвитку, на наш погляд, увага педагогів під час організації освітньо-виховного процесу учнівської молоді має зосереджуватись на виховані емоційного інтелекту. Важливо навчити дитину розуміти свої емоції, бажання, правильно керувати почуттями, щоб вони не заважали їй в соціалізації, а навпаки підсилювати яскравість позитивних моментів, які систематично мають відбуватись на етапі становлення, під час навчання у закладі загальної середньої освіти.

