Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Вплив занять міні-тенісом на рівень фізичної підготовленості китайський дітей 6-7 років
    (НУФВСУ, 2024) Ван Юхао
    Серед основних результатів національних звітів в Китаї, є інформація, що тільки 30 % учнів шкільного віку виконують рекомендацію щоденної рухової активності від помірної до високої. Менше 5 % досягли позначки «відмінно» з фізичної підготовки і близько 37 % продемонстрували недотримання рекомендацій щоденного перегляду екрану. Серед визначених ключових завдань в Національній програмі «Здоровий Китай 2030» визначено поліпшення здоров'я населення Китаю. Пріоритетне місце відводиться активній шкільній політиці для забезпечення школярам 60 хвилин рухової активності на добу і досягнення 25 % школярів «відмінного» рівня китайських стандартів фізичної підготовленості. У 2017 році китайський уряд ініціював масштабну реформу освіти, спрямовану на збільшення фізичної активності школярів. Ця реформа передбачає зменшення академічного навантаження, модернізацію програм фізкультури та створення умов для активного відпочинку у школах. Створення здорового середовища є головною передумовою поліпшення здоров’я дітей підлітків та молоді, а це потребує раціональне планування навчального навантаження на дитину; гармонійне поєднання її рухової активності з розумовою діяльністю; організацію збалансованого харчування тощо.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Вплив програми занять з переважним використанням засобів рухливих ігор на фізичну підготовленість молодших школярів
    (НУФВСУ, 2024) Ван Діхао
    Молодший шкільний вік – відповідальний етап у житті дитини і найсприятливіший для росту і загартування організму, розвитку фізичних якостей, формування інтересів, потреб і звичок. У цьому віці найкраще проявляється біологічна потреба в русі, закладається фундамент фізичного розвитку. Дослідження вчених довели, що фізична активність учнів першого і другого класу знижується порівняно з дітьми дошкільного віку наполовину. Обсяг рухової активності більшості дітей є нижчим за вікову норму. Необхідними умовами, які сприяють нормальному фізичному розвитку, підвищенню фізичної підготовленості та зміцненню здоров’я підростаючого покоління, є дотримання оптимального режиму рухової активності. Як зазначають дослідники, під час організації занять для дітей молодшого шкільного віку варто враховувати особливе значення та привабливість ігрової діяльності. Ігри дозволяють розв’язувати комплекс завдань фізичного виховання: задовольняти потребу дітей у русі, навчати володіти своїм тілом, розвивати фізичні якості, розумові та творчі здібності, моральні якості. Зазначене вище відображене і в ключових положеннях державного стандарту початкової освіти, де зазначається, що початкова освіта, як ключовий етап загальної середньої освіти, «передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегрованій основі, з переважанням ігрових методів у першому циклі.