Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Засоби і методи розвитку вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей
    (НУФВСУ, 2025) Хобта, Іван Вікторович
    Мета дослідження – удосконалення вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей шляхом обґрунтування найбільш ефективні засобів і методів їх розвитку. Завдання дослідження: 1. Вивчити важливість вольової підготовки в легкій атлетиці на основі аналізу даних науково-методичної літератури. 2. Дослідити вольові якості легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. 3. Обґрунтувати найбільш ефективні засоби і методи вдосконалення вольової підготовки легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Об’єкт дослідження – вольова сфера легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Предмет дослідження – засоби, спрямовані на розвиток і вдосконалення вольових якостей легкоатлеток, які спеціалізуються у стипль-чезі, на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Формування естетичної культури учнів середнього шкільного віку у процесі фізичного виховання
    (НУФВСУ, 2024) Шовгенюк М. І.
    В потоці суспільного прогресу, постійно змінної економіки, до людей всіх сфер діяльності та спеціальностей, щодня висуваються нові вимоги, створюються умови, які вимагають оптимізації індивідуальних особистісних, професійних якостей. Динамічність і часто зміна життєвих і виробничих умов являється, для багатьох людей, стресовою ситуацією. Не всім вдається, відповідно до складності питання і власного набору психологічних якостей правильно реагувати на нове. Отже, освітнє середовище для школяра, відповідно до темпів соціалізації має домінантне значення у формуванні, і загалом підготовки людини до майбутніх завдань та життєвих випробувань. В основі всього розвитку, на наш погляд, увага педагогів під час організації освітньо-виховного процесу учнівської молоді має зосереджуватись на виховані емоційного інтелекту. Важливо навчити дитину розуміти свої емоції, бажання, правильно керувати почуттями, щоб вони не заважали їй в соціалізації, а навпаки підсилювати яскравість позитивних моментів, які систематично мають відбуватись на етапі становлення, під час навчання у закладі загальної середньої освіти.