Нові надходження

  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Упровадження та ефективне використання інноваційних модулів в викладацькій практиці учителя фізичної культури
    (НУФВСУ, 2024) Регула М. А.
    За статистично достовірними даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, недостатній рівень рухової активності людини займає значуще четверте місце серед переліку факторів, які підвищують рівень смертності в світі. Численні дослідження вітчизняних і закордонних наукових досліджень свідчать про те, що більше половини школярів не виконують своїх біологічних важливих норм обсягів рухової активності. Це, в свою чергу, на фоні підвищення навчального навантаження в освітньому процесі, стрімкого поширення різноманітних гаджетів в житті дитини ще більше скорочує її активність, і, як результат підвищується ймовірність виникнення проблем із фізичним розвитком та, загалом – станом її здоров’я. Особливо актуальною ця проблема є для учнів середнього шкільного віку, у яких зміна рухового режиму пов’язана не тільки із збільшенням освітнього навантаження, але й з перехідним періодом в розвитку, етапу формування кола для спілкування, дозвілля, особистих інтересів тощо. Якісне наповнення шкільної фізичної освіти інноваційними технологія і видами рухової активності – це вагомий фактор та ймовірність для підвищення якості життя школяра та створення передумови для того, щоб він успішно долав труднощі і високе інтелектуальне навантаження. В цьому питанні якість та ефективність нововведень буде також залежити від мотиваційної сфери. Зацікавленість, бажання та інтерес школяра до рухової активності буде формувати стійке усвідомлення потреби фізичної культури і спорту в його житті в майбутньому. Захоплюючий досвід і позитивні емоції від якісно і змістовно наповнених уроків фізичної культури інноваційними варіативними модулями можуть суттєво підвищити ефективність процесу фізичного виховання школярів. Оскільки шкільна освіта потребує модернізації та оптимізації, а черліденг – чудова альтернатива в цьому питанні, то вважаємо за доцільне здійснити моніторинг оцінювання поширення та охоплення цього виду спорту серед українських школярів, визначити теоретичні та практичні аспекти для більш якісного наповнення процесу фізичного виховання дітей.
  • listelement.badge.dso-typeДокумент,
    Організація ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку засобами інноваційних технологій фізичного виховання
    (НУФВСУ, 2024) Поліщук А. С.
    Організації ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку засобами інноваційних технологій фізичного виховання полягає в кількох ключових аспектах. По-перше, сучасні діти часто проводять багато часу за екранами, що призводить до зниження фізичної активності та погіршення здоров’я. Використання інноваційних технологій у фізичному вихованні може зробити заняття більш цікавими та мотивуючими для дітей, сприяючи їхньому залученню до активного способу життя. По-друге, ігрова діяльність сприяє розвитку важливих соціальних навичок, таких як співпраця, комунікація, лідерство та вміння працювати в команді. Це особливо важливо для дітей молодшого шкільного віку, які тільки починають формувати свої соціальні зв’язки та навички взаємодії з однолітками. По-третє, інноваційні технології дозволяють створювати індивідуалізовані програми фізичного виховання, які враховують особливості кожної дитини, її фізичний стан та рівень підготовки. Це сприяє більш ефективному розвитку фізичних якостей та запобіганню травмам. Крім того, використання таких технологій може допомогти вчителям та тренерам більш точно оцінювати прогрес дітей та коригувати програми відповідно до їхніх потреб. По-четверте, ігрова діяльність за допомогою інноваційних технологій може сприяти розвитку когнітивних навичок, таких як стратегічне мислення, планування та прийняття рішень. Це відбувається через необхідність аналізувати ситуації, приймати швидкі рішення та адаптуватися до змінних умов гри. Нарешті, дослідження в цій сфері є актуальними з точки зору підготовки майбутніх поколінь до життя в сучасному світі, де технології відіграють все більшу роль. Вміння використовувати технології для підтримки здорового способу життя та розвитку фізичних якостей стане важливою навичкою для дітей у майбутньому.